3 beneficii pe care le poți avea dacă urmezi un curs de marketing digital

Cine nu își dorește oare să își facă CV-ul mai valoros, adăugând o nouă calificare? La urma urmei, toată lumea vrea să-și etaleze abilitățile pe care le-a învățat în luni sau ani și să beneficieze de rezultatul acestor eforturi. Dacă faci parte dintre persoanele care se gândesc să încerce să activeze în domeniul publicității, a marketingului digital, o certificare de absolvire a unui curs de digital marketing ar putea face minuni.

Nu îți trebuie să absolvi o școală de trei sau patru ani. Pentru a te specializa în acest domeniu și a dobândi abilitățile necesare, poți urma doar  cursuri digital marketing.

În felul acesta vei fi capabil să contribui la succesul viitorilor clienți și să te bucuri de o mulțime de beneficii. Iată trei dintre beneficiile absolvirii unui curs de digital marketing:

1. Dezvoltă abilitățile

Pentru a-ți dovedi cunoștințele sau abilitățile, nu este suficient să spui „sunt potrivit pentru acest loc de muncă”. Trebuie să-ți validezi cunoștințele, iar pentru  asta ai nevoie de o calificare sau o certificare recunoscută. Drept urmare, dovada absolvirii unui curs serios de digital marketing îți va oferi certificarea necesară și, totodată, îți va dezvolta abilitățile în domeniu.

Cu alte cuvinte, vei putea dovedi că ești eligibil pentru locul de muncă pentru care aplici. 

2. Un salariu important

Pe măsură ce evoluezi în industria marketingului digital, poți ajunge să câștigi bani frumoși. În general, salariul de pornire în acest domeniu este undeva în jur de 10.000 de euro, ceea ce reprezintă o sumă importantă de bani în comparație cu alte domenii de activitate.

Ulterior, pe baza experienței și talentului tău, poți ajunge la un nivel salarial mai mare.

3. Deschide drumul către o carieră de freelancing

După ce ai obținut certificarea de marketing digital, ai suficiente cunoștințe practice pentru a fi propriul tău șef. Dacă intenționezi să fii freelancer în domeniul marketing digital, să îți deschizi propriul business, atunci nu trebui să îți fie greu să convingi clienții că merită să lucreze cu tine. Calificările tale în domeniu vor putea vorbi de la sine.

În plus, ele îți oferă încredere și credibilitate. Odată ce clientul constată că ești specializat în domeniul pe care îl interesează pe el, nu mai are rost să discutați despre alte aspecte ale marketingului digital. Pe scurt, certificarea este o expertiză!

4. Un domeniu de viitor

În anii 90, „Internetul” putea părea multora drept un moft trecător. Știm acum că acest lucru nu este deloc adevărat!

Marketingul digital crește cu o rată de 25-30% anual și nu arată semne de încetinire. Companii multinaționale uriașe precum Unilever și P&G cheltuiesc acum un procent semnificativ din bugetele lor de marketing pe marketing digital, iar giganți precum Amazon și Zomato cheltuiesc un procent și mai mare.

Așadar, pentru cei care cred că marketingul digital este la modă astăzi, iar mâine va dispărea, le spunem că va rămâne la putere mult timp de aici încolo.

De fapt, chiar și specialiștii în marketing care și-au petrecut cariera cufundați în lumea publicațiilor tipărite, televiziune și radio îmbrățișează acum marketingul digital. Deci, de ce nu ai lua-o și tu pe această cale, urmând un curs de specialitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *