Un punct cheie ce trebuie atins atunci cand iti lansezi afacerea in online o reprezinta crearea continutului pentru site. Impedimentul care apare in aceasta etapa este scrierea de continut relevant pentru publicul tau tinta. Daca tinem cont de acest lucru, trebuie sa avem in vedere si crearea continutului de calitate optimizat pentru motoarele de cautare.
Cu alte cuvinte, textul trebuie sa fie convingator si totodata relevant, pentru ca vizitatorii site-ului sa doreasca sa distribuie postarea, iar prin aceasta actiune site-ul tau sa capete increderea motoarelor de cautare.
Navigarea pe website-ul tau trebuie sa ofere o experienta pozitiva vizitatorilor. Astfel, crearea de continut pentru site trebuie sa respecte cateva reguli, precum: un text fara greseli de scriere, cuvinte cheie potrivite, acoperirea suficienta a subiectului ales pentru a oferi claritate cititorului, utilizarea subtitlurilor si chiar inserarea de fotografii relevante textului.
Este necesar ca atunci cand utilizezi cuvinte cheie in crearea de continut pentru site sa stii de ce sunt ele atat de importante. Practic, aceste fraze sunt ceea ce utilizatorii scriu in motoarele de cautare pentru a afla o informatie.
Ce nu trebuie scapat din vedere este ca pana la urma oamenii cauta raspunsuri la probleme. Asadar, continutul creat trebuie sa le dea informatiile dorite.
Pentru a sti cum sa alegi expresiile potrivite pe care sa le integrezi in continutul site-ului, poti apela chiar la Planificatorul de cuvinte cheie sau Search Console, care te ajuta cu informatii legate de frazele uzuale cautate dar si cati utilizatori au cautat o anumita expresie.
Ceea ce trebuie sa retii este ca exista o diferenta foarte mare in crearea de continut in online fata de offline. Regulile privind structura, stilul si chiar lungimea unui text se aplica diferit in cele doua medii. In online trebuie sa tinem cont ca de cele mai multe ori, cititorii au acces nelimitat la multe surse de informare rapide, succinte si atragatoare, astfel ca nu vor acorda o atentie foarte mare unui text lung, atunci cand sunt in cautarea unui raspuns.
Cand creezi continut, axeaza-te pe ce poti tu oferi si pe ceea ce crezi ca vrea cititorul sa afle de la tine. Incearca sa incluzi un indemn spre a stimula persoana sa actioneze in favoarea ta, fara a insista insa pe partea de vanzare, pentru ca poti deveni mai putin convingator si mai mult agresiv.
Ca o scurta incheiere, este necesar sa retinem aspectele cele mai importante atunci cand creezi continut in online. Motoarele de cautare, cu precadere Google, sunt intr-o continua dezvoltare, devenind din ce in ce mai inteligente. Astfel, trebuie sa te gandesti la o strategie pe termen lung in ceea ce priveste partea de creare continut site, optim atat pentru construirea unui brand puternic in acest mediu dar si pentru experienta placuta pe care le-o oferi utilizatorilor care iti viziteaza site-ul.