Ce să mănânci la prânz când ești la muncă?

Biroul este un loc aglomerat. Niciodată nu există suficient timp pentru a mânca, darămite pentru a sta jos și a savura masa în liniște. Dar dacă v-am spune că există o modalitate de a face din mâncatul la birou o activitate sănătoasă?

Este posibil! Și tot ce este nevoie este puțină planificare și creativitate. Iată câteva sfaturi pentru a vă asigura că mesele de la birou sunt nutritive și delicioase:

-Planificați din timp. Dacă știți la ce oră veți mânca la birou în fiecare zi, planificați-vă mâncarea în funcție de acest program. De exemplu, dacă aveți o întâlnire matinală la 7 dimineața în fiecare zi, încercați să vă pregătiți cu câteva opțiuni pentru micul dejun care se vor păstra bine în frigider până atunci. Nu uitați de gustări! Probabil că nu veți dori să mâncați micul dejun la 6 dimineața dacă necesită gătit sau încălzit.

-Stocați-vă cu gustări sănătoase. Gustările sunt excelente pentru a vă menține nivelul de energie ridicat pe tot parcursul zilei, astfel încât să nu fiți tentat de alegeri nesănătoase atunci când foamea lovește pe neașteptate! Păstrați un sortiment la îndemână, astfel încât toată lumea să poată găsi ceva care să îi placă.

-Mâncați ceea ce mănâncă toată lumea la prânz (dacă este posibil). Dacă toți colegii de serviciu comandă un Quiche Lorraine, încercați și Dvs. același lucru.

-Păstrati resturile de la cina de aseară. Dacă există suficiente resturi de pui sau de paste în frigider de la masa de aseară, împachetează resturile într-un recipient și reîncălzește-le la serviciu în cuptorul cu microunde (sau chiar mai bine… adu cu tine o porție în plus din orice fel de mâncare). Aceasta este o modalitate excelentă de a economisi timp și bani, mâncând în același timp sănătos!

Idei pentru o masă sănatoasă la birou

S-ar putea să nu aveți timp să pregătiți o masă în avans sau poate știți că locul de muncă nu oferă multe opțiuni sănătoase. Dar dacă te-ai angajat să mănânci bine, asta nu înseamnă că trebuie să renunți la dieta ta. Iată câteva sfaturi pentru a vă menține dieta pe drumul cel bun atunci când nu puteți ajunge acasă pentru prânz:

1. Ia câteva fructe! Fructele sunt întotdeauna disponibile peste tot și sunt delicioase și sățioase – ca să nu mai spun că sunt incredibil de sănătoase pentru tine! Bananele, merele și portocalele sunt toate alegeri excelente, deoarece sunt ușor de purtat cu tine pe tot parcursul zilei. De asemenea, nu necesită prea multă muncă de pregătire sau timp de curățare după aceea, astfel încât să vă puteți întoarce la orice sarcini urgente care necesită atenția dvs. cât mai repede!

2. Nu uitați de legume! Legumele furnizează fibre, vitaminele A și C (printre multe altele), antioxidanți… cam tot ceea ce ne face să fim ființe umane sănătoase, care trăiesc o viață lungă fără să se îmbolnăvească foarte des! Așa că asigură-te că ai întotdeauna o garnitură de legume la fiecare fel de mâncare.

În primul rând, ar trebui să vă asigurați întotdeauna că aveți un frigider și o cămară aprovizionate acasă. În acest fel, dacă sunteți prea ocupat sau nu aveți chef să ieșiți să mâncați în oraș la prânz, puteți lua ceva din bucătăria dvs. în schimb. În al doilea rând, încercați atunci când este posibil: dacă știți că va fi o întâlnire importantă sau un proiect important de predat după-amiaza, atunci se poate mergeți la cumpărături pentru ingredientele pentru ceva sănătos în prealabil, astfel încât, atunci când va veni timpul și toți ceilalți vor lua mâncare de la fast-food sau pizza veți avea deja ceva care să vă aștepte!

Lasă un comentariu