Calvin Klein prezintă capitolul final al campaniei sale Toamna 2024, având în prim-plan pe cele cinci membre ale fenomenului muzical global NewJeans. Campania, fotografiată de Gordon von Steiner, le prezintă pe MINJI, HANNI, DANIELLE, HAERIN și HYEIN în noile piese din denim și item-uri essentials de toamnă ale brandului.
Campania transmite culori vibrante și un stil cool, relaxat, punând în lumină atât grupul K-pop în ansamblu, cât și fiecare membră în parte. În videoclipul campaniei, în timp ce interacționează dinamic, încrederea lor naturală strălucește pe ritmurile piesei „It Girl” de Kah-Lo, Karma Fields & Associanu. În toate materialele vizuale, carisma lor naturală și personalitățile distincte prind viață prin simplitatea îndrăzneață a celor mai noi piese Calvin Klein: blugi, tricouri și jachete.
„Suntem foarte încântate să fim protagonistele unei campanii Calvin Klein”, a declarat NewJeans. „A fost o potrivire firească să colaborăm cu un brand care se bazează pe încredere, și cu echipa lor, într-o campanie care a adus în prim-plan personalitățile noastre, în timp ce ne-am distrat purtând cele mai noi stiluri de sezon.”
Stilul campaniei se bazează pe denimul Calvin Klein din toamna 2024, care include croieli barrel, wide și straight leg, inspirate de energia lejeră a anilor ’90. Blugii din acest sezon sunt combinați cu tricourile iconice cu monograma Calvin Klein, acum disponibile în variante scurte și boxy, și completate de piese outwear noi, ce creează un stil modern. De la geci puffer, bombere, jachete clasice de denim și sacouri, look-ul este contemporan, distractiv și plin de atitudine.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com. Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari în 2022.Calvin Klein continuă să-și consolideze poziția de inovator al platformelor digitale emergente și al campaniilor moderne de marketing.
Credit Campanie: Imagine: Gordon von Steiner
Credit Editorial: Calvin Klein