
Tommy Hilfiger anunță că pilotul F1 ACADEMY® și ambasadoarea brandului, Alba Larsen, a purtat TOMMY JEANS la Grand Prix Formula 1® din Marina Bay, Singapore, între 3 și 5 octombrie 2025.
Pentru colecția sa de toamnă 2025, ce se va lansa pe 8 octombrie 2025, TOMMY JEANS oferă o reîmprospătare sezonieră care îmbină tradiția și noutatea. Toate ținutele Albei Larsen din colecția TOMMY JEANS au inclus:
Un tricou de rugby oversized de culoare bleumarin, cu steagul Tommy, asortat cu o fustă midi din tartan roșu, șosete albe și pantofi brogue negri.
Un top sport roșu cu fermoar, asortat cu blugi din denim, o geantă de umăr din tartan și încălțări sport albe.
O jachetă universitară neagră asortată cu blugi din denim, o geantă de umăr din tartan și cizme negre.
La doar 16 ani, Alba Larsen este una dintre cele mai promițătoare tinere vedete, pe care fanii o numesc „cea mai rapidă fată din lume”. În sezonul său de debut, ea concurează într-un costum, cască și mașină decorate cu culorile emblematice roșu, alb și albastru ale TOMMY HILFIGER, simbolizând rolul său de pionieră în acest sport.
Parteneriatul inovator al lui Tommy Hilfiger cu F1 ACADEMY® continuă să remodeleze peisajul sporturilor cu motor, promovând incluziunea și împuternicirea femeilor pilot într-un sport tradițional dominat de bărbați. Colaborarea pune în evidență următoarea generație de talente feminine, extinzând în același timp atractivitatea sportului către noi segmente de public și plasând femeile în prim-planul grilei de start.
Prietenii brandului sunt invitați să se alăture comunității și conversației din social media folosind #TommyJeans și @TommyJeans.
UNDE: Marina Bay, Singapore
CÂND: 3-5 octombrie 2025
ȚINUTELE vor fi disponibile din data de 8 octombrie 2025.
Image Credits: F1® ACADEMY
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Înființat inițial în New York City și impregnat de spiritul american, brandul se definește prin ADN-ul său roșu, alb și albastru, înrădăcinat în expresii vibrante, încrezătoare și curajoase. Colecțiile brandului celebrează „Prep made Modern”, combinând clasicul atemporal cu o notă fresh. Tommy Hilfiger oferă calitate și valoare premium consumatorilor din întreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții și produse, inclusiv îmbrăcăminte sport pentru bărbați, femei și copii, denim, accesorii, încălțăminte și parfumuri.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2024, cu o distribuție largă în întreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referință: tommy.com. Conectați-vă cu TOMMY HILFIGER pe Instagram, X, TikTok, YouTube și LinkedIn.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.