
Tommy Hilfiger anunță că pilotul F1 Academy® și ambasadorul de brand Alba Larsen a purtat Tommy Hilfiger la Marele Premiu de Formula 1® al Olandei, desfășurat la Zandvoort, Țările de Jos, în perioada 29–31 august 2025.
Pentru colecția Toamnă 2025, Tommy Hilfiger revine la esența brandului în New York City, unde își găsește inspirația prin reinterpretarea codurilor patrimoniului prep al orașului, prin noi abordări de layering și jocuri de texturi. Din această colecție, ținutele purtate de Alba Larsen au inclus:
28 august: un ansamblu denim pe denim în nuanță închisă, cu jeanși evazați, cămașă din denim cu mânecă lungă, pulover tricotat roșu și curea cu logo TH, completat de cizme cowboy din piele, până la genunchi.
31 august: o jachetă bomber varsity cu logo, asortată cu o cămașă din poplin, pantaloni culottes din piele și ghete Chelsea din piele lăcuită.
La doar 16 ani, Alba Larsen este una dintre cele mai promițătoare tinere stele, fanii numind-o „cea mai rapidă fată din lume”. În sezonul său de debut, ea concurează într-un combinezon, cu cască și monopost decorate în culorile iconice roșu, alb și albastru ale TOMMY HILFIGER, simbolizând rolul său de pionier în acest sport.
Parteneriatul revoluționar dintre Tommy Hilfiger și F1 Academy® continuă să redefinească peisajul motorsportului, susținând incluziunea și oferind putere femeilor pilot într-un sport dominat în mod tradițional de bărbați. Colaborarea evidențiază noua generație de talente feminine, atrăgând în același timp noi audiențe și plasând femeile în prim-planul grilei de start.
Prietenii brandului sunt invitați să se alăture comunității și conversației pe rețelele sociale, folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
UNDE: Zandvoort, Țările de Jos
CÂND: August 29-31, 2025
Image Credits: F1® ACADEMY
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.